Pocket Letter - Spain

Hello again! 
I've been quiet for a while
But... I've found some Moyo again
Pocket Letters!!! Yeah!!

Here is my first Pocket Letter,
I've send it to someone in Spain
I was really nervous about sending it,
but happily she has received it

We had chosen the theme: Paris
With a Pocket Letter you send some Goodies
You can add them in the Pockets 
behind the Cards 

 




 Hallo! Daar ben ik weer!
Ik ben een tijdje stil geweest,
maar ik heb eindelijk mijn inspiratie weer gevonden
in Pocket Letters!!! Echt Super Cool!

Dit is mijn eerste Pocket Letter
Deze heb ik uitgewisseld met iemand in Spanje
Ik vond het heel spannend om te versturen,
maar gelukkig heeft ze hem ontvangen

We hadden als thema: Parijs
Bij een Pocket Letter, doe je Goodies
Dit zijn leuke dingetjes die je in "the Pockets"
achter de kaartjes stopt
 



 I also made a little notebook in the theme
and added to the package
I forgot to mention that a Pocket Letter
includes of course: A Letter!! LOL


Ik heb ook een klein noteboekje in thema gemaakt
en die bij het pakketje gevoegd
I vergat te zeggen, dat er natuurlijk ook een brief
oftewel "The Letter" bijhoord. :)

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1

ATC - Kerst II