Welkom op mijn blog!
Ik ben Jacqueline, woon in Nederland en ben vaak creatief bezig.
Ik hoop dat u een berichtje wilt achterlaten en nodig u uit om nog eens terug te komen.
-------------------------------------------------------------------------

Welcome at my blog!
I am Jacqueline. I live in the Netherlands. I create a lot of things, which I regularly post here.
I hope you will leave a message. I would love to invite you to visit my blog next time as well.

vrijdag 10 maart 2017

Happy Bithday - Little Owl


I've made some cards, just for fun
For this card I've used:
Two Clear stamps:
Owlie's - Popco with Pen - Leane Creatief
Happy Birthday - Artemio
Flowers, Buttons, a Leave, Pearls, Die Cuts and
Design Paper
I've coloured the little owl with Copic Markers

---------------------

Ik heb wat kaartjes gemaakt, 'just for fun'
Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Twee clear stamps:
Owlie's - Popco with Pen - Leane Creatief
Happy Birthday - Artemio
Bloementjes, Knopen, een Blaadje, Parels
Stans Mallen en Design papier
Voor het inkleuren van de uil heb ik Copic Markers gebruikt

--------

With this card I am joining the following Challenges: 
Stamped Blessings - Animal + A Stamp
 Creative Knockouts - Lots of Greens
House of Cards - Make a Scene/ Use Colours:

http://houseofcardschallenge.blogspot.nl/2017/03/march-challenge-make-scene-andor-colors.html 

The Colour Throwdown - #CTD433
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen